Takovou výzvu obrazně vyslyšela řada firem, které již několik let využívají návěsy MD logistiky jako reklamní plochu pro své značky nebo produkty. „Barevných“ návěsů bychom dnes ve vozovém parku MD logistiky našli téměř 60. A má to svou logiku – po významném omezení billboardů kolem silnic jde o velmi vhodné velkoplošné plochy nabízející vysoký reklamní zásah díky svému pohybu na nejvíce frekventovaných komunikacích, kde se vyskytuje mnoho lidí.

Plocha jedné boční stěny chladicího návěsu je více než 35 m2. To je téměř třikrát více, než nabízí se svými 12,2 m2 běžný billboard a převyšuje to i rozměry největších reklamních bigboardů (34,6 m2). A protože návěs má dvě boční stěny, celkovou účinnost je třeba vynásobit dvěma. Výhodu návěsu jako velmi účinného reklamního nosiče si uvědomila řada firem. Na návěsech MD logistiky se tak lze setkat s reklamami potravinářských firem, jako jsou třeba mlékárny nebo dodavatelé zeleniny, ale také s reklamami bank, pojišťoven, realitních společností nebo dodavatelů náhradních dílů a pneumatik pro nákladní automobily. „Naše oddělení dopravy nasazuje tyto návěsy přednostně na trasy podle přání zadavatele reklamy. Většina tak jezdí po České a Slovenské republice, ale některé společnosti chtějí propagovat svou značku i v zahraničí,“ říká obchodní manažerka MD logistiky Kateřina Kačírková.

Reklama se na návěsy umisťuje prostřednictvím speciálních polepových fólií. Většinu polepů vyrábí a instaluje partnerská firma MD logistiky Repaint, která má v této oblasti velké zkušenosti a používá odolný materiál s dlouhou životností. Výroba přitom netrvá dlouho – od dodání grafického návrhu je polep instalován obvykle do dvou týdnů. Zákazník si ovšem může dodat polep i sám. Přestože se fólie musí na návěs lepit venku, je možné to provádět téměř za každého počasí s výjimkou mrazu, hustého sněžení nebo silného deště. Polepení jednoho auta včetně zadních vrat trvá celý den. Jak je vidět na obrázcích, výsledek vždy stojí za to.

Životnost reklamy se pohybuje v řádu let. „Ještě se nám nestalo, že bychom museli polep předělávat z důvodu poškození povětrnostními vlivy. Samozřejmě se stává, že návěs s polepem poškodí dopravní nehoda, ale v tom případě se na naše náklady poškozená část znovu polepí,“ doplňuje Kateřina Kačírková. Více informací o reklamních polepech návěsů můžete získat na e-mailu obchod@mdlogistika.cz.