Reklama, oslovení, srozumitelnost a sdělnost. Atributy moderní, funkční, promlouvající společnosti, která ví, co chce, a rovněž si zakládá na tom, aby totéž věděl i zákazník. Tyto hodnoty si velmi dobře uvědomuje i MD logistika, která se ve shodě s moderními trendy rozhodla pozměnit svoje logo a nadále vysílat do světa jasné signály toho, kam směřuje, k čemu její servis slouží a co může klientovi nabídnout. Piktogramy jako takové ostatně nevznikly ze dne na den, dorozumívali se jimi již pravěcí lidé, když jimi pomalovávali jeskynní stěny, najdeme je uvnitř egyptských pyramid i antických chrámů a i dnes dokáže každý bez rozdílu rasy, pohlaví a národnosti rozlišit, co asi na dveřích WC znamená panenka a panáček. Tyto prapůvodní symboly navíc dokážou nenápadně působit na naši první signální soustavu a poutat naši pozornost, aniž si to mnohdy uvědomujeme. Proč bychom se tedy z naší pestré historie, ovšem i současné marketingové strategie nepoučili a nevyužili jich i my. Tomu, kdo naše logo vidí poprvé, je tak bez jakýchkoli dodatečných informací na první pohled zřejmé, že společnost MD logistika zajišťuje kompletní logistický servis mraženého i chlazeného zboží.

logo-nove

Dne 20.9. při podpisu smlouvy o pronájmu došlo i ke slavnostnímu odhalení nového banneru s novým logem na budově skladu v Horních Počernicích.

dkk_7603

img_5888